maanantai 2. tammikuuta 2017

Mahoton tauko


Nyt kyllä lievästi hävettää tämmöinen takkuileva blogin ylläpitäminen. Syyskuussa viimeksi olen istunut ahterini kanssa kunnolla koneen ääreen blogin päivittämisen merkeissä. Shame on me ! Vuosikin ehti tuossa välissä vaihtua, voi pyhät pyssyt sentään. No mitä minä olen sitten tuon kolmen kuukauden aikana olen sitten duunaillut, jos en päivitellyt tänne? Noh, aktiivisimmillani olen tietenkin ollut tuolla instagramin puolella (@vaellustallikouta_official), käynyt ahkerasti töissä, nähnyt kavereita, viettänyt synttäreitä, jouluja ja nyt tietenkin uutta vuotta.
Ompelemisen suhteen olen ollut hieman normaalia vaisumpi, enimmäkseen töiden takia. Muutaman hajanaisen tilaushevosen olen saanut aikaiseksi ja nyt parhaillaan aherran myyntihevosten parissa, sillä sain kuin sainkin myyntipöydän huhtikuussa pidettäviin Suomen Keppihevosmestaruuksiin, yes! Tähtään lähemmäs kahteenkymmeneen myyntihevoseen, joista suurin osa tulee olemaan karvakankaisia. Hintaluokkien puolesta heilutaan siinä 70€ ylöspäin. Myyntiin on tulossa myös muutamia fleeceheppoja.



Ensimmäinen jo valmistunut myyntihevonen on tämän näköinen kaveri. Palominoon tähtäsin, mutta ostaja saapi sitten päättää hevosen lopullisen rodun ja muut tiedot. Tämän kaverin hinta on täytteineen, keppeineen ja varusteineen 110€. 

Tulen tunkemaan tänne lisää kuvia myytävistä sitä mukaa kun ne valmistuvat! Tähän hätään minulla ei ole oikein muuta postattavaa. Näkyillään ja oikein hyvää alkanutta vuotta 2O17 !

2 kommenttia: